فهرست بستن

مشاوره خیانت همسر | مشاوره تلفنی خیانت همسر

مشاوره خیانت همسر

مشاوره تلفنی و تخصصی خیانت همسر برای زن و شوهرهایی مورد استفاده قرار می گیرد، که با خیانت مواجه شده اند. فردی که به او خیانت شده است، در اصل قربانی خیانت است و از نظر روانی حال خوبی ندارد. مدام احساس تنهایی، ناامنی و سردرگمی دارد. 

در این شرایط نمی تواند تصمیم درستی بگیرد. و بهتر است بک مشاوره خانواده تلفنی متخصص و دلسوز در کنار او قرار بگیرد. و به او کمک کند تا بتواند بهتر با خیانت همسر خود کنار بیاید. مشاوره تلفنی رایگان

خیانت هرگز قابل توجیه نیست. از نظر علم روانشناسی اگر کسی از زندگی اش ناراضی است، باید از زندگی اولیه اش بیرون برود. و برای هر یک سال حداقل یک هفته تا یک ماه صبر کند. و بعد از آن وارد یک رابطه دیگر شود. مشاوره روانشناسی آنلاین

خیانت عشق به دیگری نیست. عشق با اصول اخلاقی همراه است. و کسی که اصول اخلاقی را زیر پا می گذارد عاشق نیست. بلکه یک انسان خیانتکار است.

خیانت همسر - مشاوره خیانت همسر | مشاوره تلفنی خیانت همسر

برای گرفتن مشاوره تلفنی خیانت همسر چه کار کنیم؟

1- مشاوره از طریق تلفن ثابت: از تلفن ثابت با شماره 9099072026 تماس بگیرید. به مشاور خیانت همسر وصل می شوید. و گفت و کو را آغاز می کنید.

2- مشاوره از طریق موبایل یا تلفن همراه: از طریق موبایل با شماره 09981165858 تماس بگیرید. درخواست مشاوره خیانت همسر را بدهید. شما را به مشاور مربوطه وصل می کنند.

4- مشاوره خیانت همسر رایگان: پایین همین صفحه، در قسمت ثبت نظرات می توانید سوال خود را بنویسید. در کمتر از 24 ساعت آینده پاسخ شما ارسال می شود. 

 

انواع خیانت

سه نوع خیانت داریم. خیانت مجازی یا آنلاین، خیانت عاطفی یا احساسی، خیانت جنسی و فیزیکی. در ادامه به توضیح کامل این سه دسته خیانت می پردازیم.

1- خیانت مجازی یا آنلاین

در خیانت های مجازی یا آنلاین فرد از طریق چت کردن، پیام دادن و تماس های صوتی و تصویری سعی می کند با یک نفر سوم ارتباط بگیرد. البته این ارتباط یا جنبه جنسی و یا جنبه عاطفی دارد. و تا زمانی که دیدار رخ ندهد ما این خیانت را در دسته خیانت مجازی یا آنلاین قرار می دهیم.

2- خیانت عاطفی و احساسی

در این نوع خیانت فرد به اصطلاح خودش عاشق فرد دیگری شده است. و ارتباط بین این دو نفر عمیق است. بین این دو نفر قول و قرار گذاشته شده است. احساسات شدید و دلتنگی های زیادی در جریان است. این نوع خیانت بیشتر در بین خانم ها وجود دارد. و خطرناک ترین نوع خیانت است، چرا که دو نفر از نظر عاطفی به یکدیگر وابسته شده اند.

3- خیانت جنسی یا فیزیکی

این نوع از خیانت برای برطرف شدن نیازهای جنسی اتفاق می افتد. در این نوع خیانت قرار نیست بین این دو نفر قول و قرار ازدواج گذاشته شود. و صرفا برای ارضاء نیازهای و فانتزی های جنسی صورت می گیرد.

 

زنگ خطر قبل از خیانت

طبق تحقیقات انجام شده توسط روانشناسان، افراد چهار الی شش ماه قبل از خیانت یکسری رفتارها را از خودشان نشان می دهند. که اگر بتوانید این رفتارها را کنترل کنید تا حد زیادی از بروز یانت جلوگیری می کنید. این رفتارها شامل یکسری درخواست های جدید است. که قبل از آن همسر شما این درخواست ها را از شما نداشت. درخواست هایی مثل:

– تغییر شکل ظاهری

– تنوع در شیوه رابطه جنسی 

تغییر پوشش

پس به خاطر داشته باشید اگر با این درخواست ها، یا درخواست هایی نزدیک به این موارد از طرف همسرتان مواجه شدید. مسئله را جدی بگیرید و به نیازهای همسرتان پاسخ دهید. بی توجهی نسبت به این موارد ممکن است همسر شما را به سمت خیانت هدایت کند.

نشانه های مهم خیانت همسر

خیانت به همسر چه از طرف زن باشد. و چه از طرف مرد باشد. نشانه های زیادی دارد که طرف مقابل با زیرکی و دانایی می تواند این نشانه ها را پیدا کند. در این مقاله ما به سه نشانه از مهمترین نشانه های خیانت همسر اشاره می کنیم:

1- کم شدن رابطه جنسی:

به طور ناگهانی متوجه می شوید که تمایل جنسی همسرتان کمتر شده است. البته این اتفاق می تواند به دلیل مشکلات جسمی هم باشد. پس بهتر است که زود قضاوت نکنید و موضوع را به طور کامل بررسی کنید. اما یادتان باشد که یکی از نشانه های خیانت همسر کم شدن رابطه جنسی از طرف ایشان است.

2- تغییر ناگهانی رفتار:

رفتار همسرتان نسبت به قبل خیلی تغییر کرده است. مثلا قبلا خیلی به خودش و ظاهرش نمی رسید. اما الان به طور افراطی به ظاهرش رسیدگی می کند. ساعت ورود و خروجش تغییر کرده است. تماس های مشکوک دارد. پنهان کاری می کند و رمز تلفن همراهش را به شما نمی دهد.

3- همه چیز به یکباره خوب شده است:

دیگر از بحث و غر زدن زیاد خبری نیست. و به صورتی رفتار می کند که انگار هیچ شرایط بدی برایش مهم نیست.

 

مشاوره تخصصی خیانت همسر | بعد از خیانت چه کار کنیم؟

بعد از خیانت همسر و برملا شدن آن برای طرف مقابل چه کار کنیم؟ مشاوره تخصصی خیانت همسر به شما می گوید بعد از خیانت دو راه وجود دارد:

1- جدا شدن و رفتن

2- بخشیدن و ماندن

اگر راه جدا شدن و رفتن را انتخاب می کنید که تکلیف روشن است. میتوانید خیانت را با هر روشی اثبات کنید. و به اصطلاح مچ همسر خود را بگیرید. و سپس یه دنبال وکیل و طی کردن کارهای قانونی باشید.

اما اگر راه دوم را انتخاب کردید. خیلی به دنبال اثبات خیانت نباشید. اثبات کردن خیانت برای همسرتان یک مجوز است برای کارها و خیانت های بعدی. حتی خیلی به دنبال کشف جزیئات رابطه همسرتان با نفر سوم هم نباشید.

در این مسیر باید بتوانید نفر سوم را از رابطه حذف کنید. و به دنبال ترمیم رابطه خودتان و همسرتان باشید. 

 

آسیب های خیانت در زندگی مشترک

_ عملکرد پایین در محیط کار

_ افزایش اضطراب و پریشانی

_ از بین رفتن اعتماد به نفس فرزندان

_ افت تحصیلی فرزندان

 

عوامل زمینه ساز خیانت و بی وفایی

در اینجا قصد داریم به شما بگوییم چه عواملی باعث به وجود آمدن خیانت و پیمان شکنی از طرف همسر می شود. با فهمیدن این عوامل در بسیاری از موارد می توان از بروز خیانت جلوگیری کرد. در ادامه عوامل مهم زمینه ساز خیانت همسر را برای شما آورده ایم:

1- لذت طلبی و عشرت طلبی زیاد

برخی از افراد بسیار به دنبال لذت طلبی هستند و تاکید زیاد بر لذت جنسی دارند. احتمال خیانت در این افراد زیاد است.


رای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تنوع طلبی مردان لطفا کلیک کنید.⇐ تنوع طلبی در مردان


2- فرسودگی شغلی

برخی از افراد در شغل خود فرسوده شده اند . و به دنبال تنوع و شوق در زندگی هستند این افراد ممکن است به دنبال خیانت باشند.

3- مشکلات شخصیتی خود فرد

برخی مشکلات هستند که برمی گردد به شخصیت خود طرف و باعث به وجود امدن یانت در فرد می شود. در اینجا به بضی از این مشکلات می پردازیم.

تله استحقاق:

افرادی که تله استحقاق دارند حق به جانب هشتند می خواهند هر چیزی به نفع خودشان باشد. پس همه را حق خود می دانند. مثلا می گوید این خانم زیباست پس میتونه اینم حق من باشه. یا این آقا خوش اندامه پس می تونه حق من باشه.

تله ایثار:

به خاطر ایثار و از خودگذشتگی که دارد می روند تا به کسی کمک کنند که گرفتار خیانت می شوند.

تله وابستگی_بی کفایتی:

افرادی که وابسته هستند و به تنهایی نمی توانند از پس کارهایشان بر بیایند. به دنبال این هستند تا ادم های زیادی را داشته باشند. تا هر کسی از پس یکی از کارهایشان بر بیاید.

تله نقص و شرم:

فردی که فکر می کند یک پله از بقیه عقب تر است. اتماد به نفس پایینی دارد. توی خونه هم همسری ندارن که مورد تایید او قرار بگیرن. پس در بیرون از خانه به دنبال تایید می گردن. و با کوچکترین تاییدی ممکن است به سمت خیانت بروند.

 

پنج قدم برای جبران خیانت به همسر

برخی از افراد بعد از خیانت به همسر خود و برملا شدن خیانت، از کرده خود پشیمان می شوند و به دنبال جبران هستند. باید بگوییم که برای جبران خیانت و نگه داشتن زندگی مشترک حتما از یک مشاور خیانت با تجربه کمک بگیرید. در اینجا ما به برخی از راههای جبران خیانت به همسر اشاره می کنیم:

1- قبول کنید که اشتباه کرده اید.

اولین گام در جبران خیانت این است که اشتباه خود را بپذیرید. و برای توجیه اشتباه خود به ایرادات همسر خود اشاره نکنید. مثلا نگویید چون همسرم رابطه جنسی خوبی با من نداشت به سراغ دیگری رفتم. 

2- با همسر خود صادق باشید.

با ایشان کاملا صادق باشید. و دلیل اشتباه خود را برای همسرتان صادقانه توضیح دهید. 

3- احساس ندامت و پشیمانی خود را نشان دهید.

بهتر است که غرور خود را کنار بگذارید و به صورت کاملا محبت آمیز از همسرتان عذرخواهی و دلجویی کنید.  

4- همسر خود را از برنامه روزانه خود کاملا آگاه کنید.

فردی که خیانت کرده است باید همسرش را از قرارهای کاری و غیرکاری خود مطلع کند. چرا که باید بتواند دوباره این اعتماد را از نو بسازد. 

5- صبر داشته باشید.

شما نمی توانید از همسرتان انتظار داشته باشید که سریع شما را ببخشد. و یه زندگی عادی برگردد. فردی که به او خیانت شده است نیاز به زمان دارد.

فرصت می واهد تا بتواند با احساساتش کنار بیاید. و اعتمادش دوباره ساخته شود. پس صبور باشید. و به او زمان بدهید.

 

دلایل اصلی خیانت مرد به زن

1- نداشتن هنر همسرداری

2- توجه زیاد زن به دوستانش

3- سرد بودن از نظر جنسی

4- توجه بیش از اندازه زن به خانواده پدری

5- بد اخلاقی زن 


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خیانت مردان لطفا کلیک کنید.⇐ دلایل خیانت مردان


 

دلایل اصلی خیانت زن به مرد

1- نبود هنر همسرداری در مردان

2- نداشتن توجه و محبت به همسر

3- یرطرف نشدن نیاز جنسی

4- رعایت نکردن بهداشت فردی 

5- بداخلاقی و بد دهنی مرد

6- مشکلات اقتصادی و فقر


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خیانت زنان لطفا کلیلک کنید.⇐ علت خیانت زنان


 

چرا مشاوره تخصصی خیانت همسر

مشاوره تخصصی خیانت همسر می تواند برای شما بسیار مفید باشد، چرا که کسی که خیانت می بیند فوق العاده احساس بدی دارد. اعتماد به نفس خود را از دست می دهد، و مدام به دنبال عیب هایش میگردد. 

و در مقابل کسی که خیانت کرده است، ممکن است احساس عذاب وجدان داشته باشد و خود را در ازبین رفتن زندگی اش مقصر بداند.

بنابراین در این مواقع نیاز هست تا یک مشاور دلسوز و کاربلد وارد عمل شود، تا به هر دو نفر کمک کند که بتوانند اعتماد از بین رفته را دوباره ترمیم کنند و به رابطه برگردانند. 

همچنین مشاور به فرد خیانت دیده کمک می کند تا دوباره اعتماد به نفسش را بدست بیاورد. 

می توان گفت که یک مشاور آگاه می تواند فرد خیانت دیده را از مرحله بحران به مرحله پذیرش و در نهایت بازسازی رابطه برساند. البته که این کار، کاری بسیار دشوار است. و نیاز به علم، تخصص و همدلی زیادی دارد.

 

چه واکنشی در مقابل خیانت مادر به پدر داشته باشیم؟

امروزه شاهد سوالات مهمی از طرف فرزندانی هستیم که نگران خیانت مادر به پدرشان هستند. فرزندانی که خیانت مادر را می بینند و به شدت نگران فروپاشی کانون خانواده هستند.

اما سوال مهم این است که واقعا فرزندان با دیدن خیانت مادر باید چه عکس العمل داشته باشند؟ در مقاله ای دیگر به این موضوع به طور کامل پرداخته شده است. کافیست روی لینک زیر کلیک کنید. و به مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.


با خیانت مادرم چگونه برخورد کنم؟؟ لطفا کلیلک کنید.⇐ خیانت مادر به پدر


خیانت همسر - مشاوره خیانت همسر | مشاوره تلفنی خیانت همسر

برای ثبت نظر کلیک کنید

46 دیدگاه

  • تنهای تنها امیدم به خدا گفت:

    سلام زنی ۴۰ ساله هستم ۱۷ ساله ازدواج کردیم ودارای ۳ فرزند هستم شوهرم اوایل چشم چرانی بود هرچه بهش میگفتم دعوا راه مینداخت بعدا مدادم زنها یا پشت موتور مکنه یا سوارماشین همش دستشویی‌ها شهرمون میره وخودم دیدم با اونا تو دستشویی تنها بودم نتونستم کاری کنم مشاوره رفتم هرجا فکرش بکنید رفتم دارو به من مدادم مگه نه اینکه این مریضه چرا به اومدن این آدم فوق العاده خسیس و بداخلاق وبددهنه خیلی کارا مکنه نمیشه بنویسی یعنی شبی نیست بیگریه نخوابم فقط خدا مدونه چکار سرم میاره ازبس خیانت مکنه جرات بیرون رفتن ندارم همیشه هم چند نفر با این زنها هستن که نتونم شاهد داشته باشم باورتون مشه جلوی خونه یما درم یهزنه چادری روبعل کرد ه بود چند نفر همراهش بودن نتونستم چیزی بگم کارایی مکنه که به فکر خود کشی ام باورتون مشه جرات بیرون رفتن ندارم چون کار هرشبشه اگه بگید سروصدا کن کار هرشبشه وو هرشب هرشب دعوا چه فایده من یعنی یه وقتایی به تنگ میام که وصیتم ومینویسم ومخوام خود کشی کنم ولی یاد خدا وبچه هام میفتم توبه مکنم وگریه فقط مگم خدا واگذارشده کردم به خودت دونه دونشون تد دنیا رسواشون کن چند ماهی هم مشه شبا ونصف شبا شماره های عجیب غرب زنگ میزنن. تاحالا باشماره های مشکوک ولی تازگی زنگ مژنن ۴ صبح وبه پیام مده مسافرت مرم تواتوبوس باهاشون رفیق مشه تومسافرخونه دیدم دوربین نمتونم بذارم شنیدم چه فایده یعنی اگه بمیرم ازین ۲۳ سال به بعد همش خیانتای شوهرم توبیمارستانم بستری بوده خیانت کره هر روانپزشکی رفتم همش دارو به من مده مگه من مریضم چدا به دای تنوع طلب دارو نمادین راستی برا ارتباط،زناشوئی شاید ماهی ۲ بار وقتیم مده مگه چقه مخه جلو بچا مگه خطش کور کن درش ببند لگد مکنه بهم جدا میخوابه دادگستری هم رفتم به اینا رسیدگی نمیکنن یعنی مخوام برم پیش قاضی ۱۰۰ شلاق بخورم ولی نجات پیدا کنم…اگه کمک نکنید نمک روی زخم نباش..ببخشید طولانی شد هنوز ناگفته های زیادیه ولی شکایتم پیش خدا مبرم …خدا خودت شاهدوناظری خدا اگه قراره اون هر کاری دلش می خواد بکنه وهیچ کی جوابگوی نیست فقط تحملم بده فقط دعام کنید کارم به خودکشی نرسه خیلی حالم بده خیلی

    • پیام مشاور گفت:

      سلام دوست عزیز
      همسر شما از نظر جنسی بیمار هست و باید درمان شود. با فشارهای شما رفتارهای ایشون عوض نمیشه. باید ایشون درمان بگیرن.

  • بی‌نام گفت:

    سلام وقت بخیر ۱۵ سالمه ۱ ساله ازدواج کردم تازگیا متوجه شدم همسرم با همکارش چت میکنه بهش گفتم این قضیرو دعوا راه انداخت خودشو می‌زد گفت چرا گوشیه منو بی اجازه دیدی رمز گوشیش رو عوض کرد همیشه تو گوشی احساس میکنم داره چت میکنه حیلی شکاک شدم توجه یا اهمیت نمیکنه راهکار بدید حالم خوب شه آیت قضیه رو حل کنم

    • پیام مشاور گفت:

      سلام دوست عزیز
      توی رابطه زن و شوهری گوشی شخصی نیست. و این پنهان کاری ها شرایط زندگی شما را بدتر می کند. بهتر است از مشاور زوج درمان کمک بگیرید تا بتونید رابطه خودتان و همسرتان را بهبود ببخشید.

  • بارون گفت:

    سلام ۴۲ساله هستم
    چند ماهی هست که فهمیدم شوهرم بازنان تلفنی واینکه همدیگر می بینن ودر حال خیانت کردن هست بار اول بخشیدم گفتم تکرار نشه ولی متاسفانه اصلا قبول نکرده که این خیانته و با دلایل مسخره خودشو تبره می کنه
    ولی باز هم متوجه شدم این خیانت ادامه داره واینکه بی شرف این رفتارو یه رفتاره عادی می دونه
    خیلی داغون شدم وبا اینکه بردمش پیش مشاور وباز هم تاکید می کرد نه من خیانت نمی کنم نسبت بهم بد بین شده مدرک پیش مشاور نشون دادم باز می گه نه
    تحمل خونه برام خیلی سخت بود خونه رو ترک کردم
    اصلاهم براش مهم نبود
    واینکه من نه شرایط مالی خوبی دارم ونه کسیو که پناهم باشه تورو خدا کمکم کنید دیگه نمی تونم تحمل این موضوع برایم خیلی سخته
    سه تا فرزند پسر دارم وخیلی نگران حالشونم

    • پیام مشاور گفت:

      سلام دوست من
      اگر می توانید خودتان را از نظر مالی رشددهید تا بهتر بتوانید برای ادامه زندگی تصمیم بگیرید.

  • تیام گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ۱۴سال ازدواج کردمه حدود ۶ماه پیش متوجه شدم که بهم خیانت کرده و به خاطر عکس العمل من ترسید و خودش اعتراف کرد .اعتراف کرد که طرف مقابل که دوست من بوده از نقطه ضعفش از شرایط اونموقع استفاده کرده فریبش داده ولی برای من خیانت .خیانته هیچ دلیلی نمیشه اورد ..تو این ۶ ماه قصد کشتنش داشتم دلم نیومد چون دوتا بچه دارم ..کلی بگم نمیتونم این طور ادامه بدم ..ولی دوستش دارم
    نمیتونم ادامه بدم باهاش ولی دو تا بچه دارم نمیتونم بچه هام از محر مادری بی نصیب کنم
    نمیتونم باهاش زندگی کنم ..چون نمیدونم چه اینده ای در انتظارش هست
    نمیتونم باهاش ادامه بدم چون دلم میسوزه برا خودش و بچه هام ..
    نمیتونم باهاش زندگی کنم ولی خودم هم از تنها شدن میترسم از اینکه از دستش بدم میترسم حتی دیشب بنزبن ریختم رو خودم گفتم اینطور دیگه راحت میشم نیستم که چیزی ببینم ناراحتیشون ببینم ‌.که بیدار شد فندک از دستم گرفت ..چنین زنی نبود تو فامیلم همه حسودیشون میشد از نجابت خوبیش ..ولی اینکارش دیونم کرد ‌.چندین بار هم رابطه داشتن تو رو خدا کمکم کنید امروز با چشمای گریون تا داخل دفتر برای دادخواست طلاق رفتیم با چشمای گریون برگشتیم دادخواست ندادیم

    • پیام مشاور گفت:

      سلام دوست عزیز
      می دونم شرایط سختی را دارید تحمل می کنید و در حال حاضر توی مرحله خشم هستید.
      من پیشنهاد می کنم به خودتون و همسرتون زمان بدید. اگر همسر شما از کاری که کرده پشیمونه صبر کنید. با یک مشاور خیانت در ارتباط باشید تا بتوانید سریع تر و راحت تر با قضیه کنار بیایید و خیانت را درمان کنید.

  • تیام گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ۱۴سال ازدواج کردمه حدود ۶ماه پیش متوجه شدم که بهم خیانت کرده و به خاطر عکس العمل من ترسید و خودش اعتراف کرد .اعتراف کرد که طرف مقابل که دوست من بوده از نقطه ضعفش از شرایط اونموقع استفاده کرده فریبش داده ولی برای من خیانت .خیانته هیچ دلیلی نمیشه اورد ..تو این ۶ ماه قصد کشتنش داشتم دلم نیومد چون دوتا بچه دارم ..کلی بگم نمیتونم این طور ادامه بدم ..ولی دوستش دارم
    نمیتونم ادامه بدم باهاش ولی دو تا بچه دارم نمیتونم بچه هام از محر مادری بی نصیب کنم
    نمیتونم باهاش زندگی کنم ..چون نمیدونم چه اینده ای در انتظارش هست
    نمیتونم باهاش ادامه بدم چون دلم میسوزه برا خودش و بچه هام ..
    نمیتونم باهاش زندگی کنم ولی خودم هم از تنها شدن میترسم از اینکه از دستش بدم میترسم حتی دیشب بنزبن ریختم رو خودم گفتم اینطور دیگه راحت میشم نیستم که چیزی ببینم ناراحتیشون ببینم ‌.که بیدار شد فندک از دستم گرفت ..چنین زنی نبود تو فامیلم همه حسودیشون میشد از نجابت خوبیش ..ولی اینکارش دیونم کرد ‌.چندین بار هم رابطه داشتن تو رو خدا کمکم کنید امروز با چشمای گریون تا داخل دفتر برای دادخواست طلاق رفتیم با چشمای گریون برگشتیم دادخواست ندادیم

    • پیام مشاور گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما کاملا حق دارید که ناراحت باشید. درد خیانت شبیه درد از دست دادن فرزند است. من به شما حق می دهم. شما الان در مرحله خشم هستید و باید بتوانید به خودتان زمان بدهید. برای مدت کوتاهی می توانید از همسرتان فاصله بگیرید. و با یک مشاور در ارتباط باشید تا این مرحله را راحت تر پشت سر بگذارید.

  • ابراهیم گفت:

    سلام بنده 54سال دارم و ازدواج دوم هست ولی بعد از 25سال جدیدا فکر وخیانت همسر اولم نمیتونم از فکرم خارج کنم چه در خواب و بیداری مدام فکرم منو مشغول کرده که این فکر روی زندگی دوم تاثیر زیادی گذاشته مدام خوابهای کسانی که دوست بودم و فهمیدم که هم خواب بوده رو در خواب میبینم خواهشاً کمک کنید کارم جوری که تا 12شب مشغول هستم که خسته میشم ولی وقتی می‌خوابم خواب اونو میبینم

    • پیام مشاور گفت:

      سلام دوست عزیز
      این موراد می تواند نشانه های وسواس فکری باشد. لطفا با یک روانشناس بالینی در ارتباط باشید.

  • نازنین زهرا گفت:

    سلام من زنم همسرم بهم خیانت کرده و من بخشیدمش الن زندگیمون خوبه اخلاقمون دعوا نداریم ول من همش تو ذهنمه چجوری پاک کنم از دهنم اون دروغ های ک گفته بود وووو کلا دست سمت راستم از ناراحتی درد گرفتع نمیدونم باید چیکار کنم ک خیانتشو فراموش کنم لطفا بهم کمک کنید

    • ادمین ادمین گفت:

      سلام دوست من
      بهتره با یک مشاور خیانت در ارتباط باشید و فرایند فراموشی و رسیدن به مرحله پذیرش را با کمک مشاور طی کنید.

  • عاشوری گفت:

    سلام من 25ساله هستم وتقریبا4ساله ازدواج کردیم من قبل از ازدواج باکسی دوست بودم ولی باهاش تموم کردم و بعد از یک سال ونیم ک من عقد کرده بودم پیام داد و شوهرم فهمیدولی منوبخشیدوچیزی نگف ولی اخلاقش تغییر کرد همش دعواداشتیم قهرمیکرد برا اشتی کردنش باید بهش التماس میکردم حتی گاهی مجبورم میکرد ب خودم و خانوادم فوش و ناسزا بگم منم چون دوسش داشتم اینکارو میکردم ولی دیگ صبرم سر اومد و چن ماه پیش با یکی ت مجازی اشنا شدم و مدت یکی دوهفته باهم بودیم بازم شوهرم فهمید بازم بهم فرصت داد گف جبران کن الان ی هفتس ک میگه میخاد جدابشه چون از ی مشاورپرسیده بود گفته بود باید طلاق بدی اونم پاشو کرده ت ی کفش ک طلاق هرچیم بهش میگم گوش نمیده من واقعا پشیمونم و این زندگیو دوسدارم شوهرمو دوسدارم ولی نمیدونم چیکارکنم

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز آیا شما مطمئن هستید که طلاق پیشنهد مشاور بوده است؟
      بهتر است که شما دیگه به همسرتون اصرار نکنید. و فقط از ایشان بخواهید قبل از اقدام برای طلاق با هم از مشاور خیانت و زوج درمانگر کمک بگیرید.

  • عاشوری گفت:

    سلام من خانم 25ساله هستم و ب همسرم خیانت کردم اونم بصورت مجازی و مدت یکی دوهفته شوهرم فهمید و الان میخاد ازم جدا بشه ولی من ب شدت پشیمونم و ازش ی فرصت دیگ میخام ولی اون ب هیچ وجه قبول نمیکنه حتی ب ی مشاور گفته اونم گفته ک طلاق بده قبل از اینکه از مشاور بپرسه بهم فرصت داد گف ک جبرانش کن اماازوقتی اون مشاورگفته میخاد جدابشه نمیدونم چیکارکنم میشه لطفا کمک کنین

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز بهتر است که دلیل مشاور را برای طلاق بپرسید. همسر شما شرایط را به چه صورتی برای مشاور توضیح داده است. و مشاور با چه دلایلی اینقدر زود حکم طلاق داده.
      در هر صورت می توانید از یک مشاور زوج درمان در این زمینه کمک بگیرید.

  • کرمی گفت:

    سلام من خانم 25ساله هستم و ب همسرم خیانت کردم اونم بصورت مجازی و مدت یکی دوهفته شوهرم فهمید و الان میخاد ازم جدا بشه ولی من ب شدت پشیمونم و ازش ی فرصت دیگ میخام ولی اون ب هیچ وجه قبول نمیکنه حتی ب ی مشاور گفته اونم گفته ک طلاق بده قبل از اینکه از مشاور بپرسه بهم فرصت داد گف ک جبرانش کن اماازوقتی اون مشاورگفته میخاد جدابشه نمیدونم چیکارکنم میشه لطفا کمک کنین

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز هیچ مشاوری حق ندارد به جای شما تصمیم بگیرید و راهکار مستقیم بدهد. لطفا از تلفن ثابت با شماره 9099072026 تماس بگیرید و با مشاور خیانت مرکز مشاوره یام مشاور در این مورد صحبت کنید.

  • امیر حسین گفت:

    سلام من ۴ روز با یه خانمی بودم و خانمم دید و کلی دعوا داشتیم بعد ۱۰ روز که بنده بخشیده ولی این موضوعات ادامه داره و کلی سرکوفت میزنه الان میخواستم بدونم آیا این موضوع ادامه داره چطوری میتونم کمکش کنم ؟ آیا واقعا مشاور کمک میکونه ؟ یا خودش باید به باور برسه و من اعتماد سازی کنم با مشاور در ارتباط هستم ولی همه زمان پیشنهاد میدن میخواستم بدونم آیا زمان درستش میکنه ؟

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز 4 روز یا بیشتر بلاخره خیانت اتفاق افتاده است. و شما باید با کمک مشاور به درمان آن بپردازید. چرا این اتفاق افتاده؟ آیا نیازی برطرف نشده است؟ یا از روی کنجکاوی بوده است؟
      پیشنهاد من این است که حتما با یک مشاور در ارتباط باشید. و به همسرتان حق بدهید که ناراحت و آشفته باشد.

  • عارف رحیمی گفت:

    با سلام من تازه ازدواج کردم شاید ۳ ماه نشده همسرمم خیلی دوست دارم ولی یک ماه پیش متوجه شدم یا کسی بوده قبل ازدواج و طرف نمیدونسته با خانوم متحل وارد رابطه شده یه روز تو گوشیش عکساشو دیدم تا دیر وقت بیرون بودن باهم الان به من میگه منو ببخش قبل بر ملا شدن رابطش حرف از زندگی کردن نمیزد الان من چیکار کنم ممنون

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز بهتر است که به ایشان یک فرصت دیگر بدهید. اما حتما از مشاوره زوج درمانی استفاده کنید. تا بتوانید دلایل خیانت را بررسی کنید و با کمک مشاور آن را درمان کنید.

  • باقری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من سال 1364 ازدواج کردم دارای سه فرزند می باشم دو تا از فرزندان من ازدواج کرده‌اند که آنها هم دارای فرزند می باشند اکنون بعد از 36 سال متوجه شدم زنم به من خیانت کرده است و از اعتماد بیش از حد من به خودش سو استفاده کرده و با پسر خاله و پسردایی خودش و همچنین با پسر دایی من نیز وارد رابطه جنسی شده است. من الان موندم با ید چکار کنم بعضی وقتا تصمیم می گیرم یک اسلحه بخرم همه شان را بکشم و به این زندگی نکبت‌بار پایان دهم. لطفاً من را راهنمایی کنید من سر در گم و از زن جماعت متنفر و بیزار شده ام.دلیل خیانت و زمان شروع خیانت را نمی گوید وکلا انکار می کند.

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز ایتدا شما باید از گفته هایتان مطمئن شوید. بعد از این که مطمئن شدید از مشاور خیانت و زوج درمانگر کمک بگیرید تا بتوانید دلایل یانت را بررسی کنید. و در ادامه به درمان خیانت بپردازید

  • سحر گفت:

    سلام من ۱۹ سالمه و یکساله ازدواج کردم. هپسر دوسال پیگیر من بود تا بالاخره قبولش کردن ۲۸ سالشه .تو زندگیمون هیچی کم نذاشته ولی چندماه پیش بخاطر امتحانات مدتی ازش دور شدم و خونه پدرم بود حدود یکماه وقتی اومد دنبالم تو اینستاش رو گشتم دیدم با یه خانم چت کرده بهش ابراز علاقه کرده و گفته که همیشه به یادشه و فراموشش نمیکنه
    بهش گفتم و گفت غلط کردم و اینا گذشتم ازش
    الا دو هفته س که فهمیدم با یه خانم بوده و باهاش دوست بوده و منم اتفاقی چتاشونو تو اینستاش با پیج فیکش دیدم اول داد و بیداد راه انداخت که اون من نبودم )همه ویساشم شنیده بودم) خلاصه باور نکردم و یک روز گذشت بازم وارد گوشیش شدم و همه رو خوندم و اعتراف کرد که فقط سه روز باهاش بودم و تاریخشو نشونم داد و واقعا سه روز بود ولی قبل از او تاریخ من عکسای او خانمو با وضع بدی مثلا نیمه عریان تو گوشی همسرم دیدم که اونم مخفی کرده بود وقتی بهش گفتم گفت که اون منو ول نمیکرد و منم اینارو مدرک گذاشتم که ثابت کنم اون منو راحت نمیذاشت خلاصه بعدش که اون خیانت ۳ سه روزه رو دیدم بقول خودش

    الانم از هم دوریم و قهرم اصلا نمیتونم باور کنم فقط سه روز بوده فکر میکنم یه ساله باهاشه ولی قسم میخوره که نبوده و من الا نمیدونم چیکار کنم واقعا لطفا یه راهکار بدین

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز دلایل خیانت همسرتان را بررسی کنید. البته برای این کار حتما نیاز به مشاوره و درمان خیانت دارید. پس بهتر است که به صورت تلفنی یا حضوری از یک مشاور خیانت کمک بگیرید.

  • مبینا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دو ماهه ک عقد کردم و با همسرم مجازی آشنا شده بودیم،تحقیقات زیادی ازشون کردیم و چون از اکثر جهات خوب بودن ازدواج کردیم؛ قبل از ازدواج حدود یک سال باهمدیگه دوست بودیم و میدونم ک قبل از اون هم روابط ناموفق داشته، اما خب خودش صادقانه اومده بود و گفته بود بهم و باهاشون قطع رابطه کرده بود اصلا شرط ازدواج و قبول کردنم هم همین بود ک از مجازی کلا فاصله بگیره؛ خب چون آشنائیت ما اینجوری بوده شک همیشه بوده تو ذهنم و متوجه شدم به خاطر غر غر ها و بحث های من اخیرا دیگه هیچی رو بهم نمیگه و دورادور داره همون آدم های قبلی رو ک دوسش داشتن از طریق اینستاگرام دنبال میکنه و پیگیر شون هست
    چیکار باید بکنم؟قبول نمیکنه ک کارش اشتباهه و به من هردفعه میگه از کاه کوه میسازی و پیش مشاور هم نمیاد و توی اوج خوشی یه زن و شوهر ما همه اش باهم درگیری و دعوا و بحث داریم…
    چیکار باید بکنم من؟

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز شما مورد قطعی از همسرتان ندیده اید که مطمئن باشید که خیانت می کند. اما در کل بهتر است که یکسری اصول و قانون برای خودتان بگذارید تا با آرامش بیشتری در کنار هم زندگی کنید.

  • زهرا گفت:

    سلام
    ۶ ساله ازدواج کردم به اندازه موهای سرم شوهرم بهم خیانت کرده وقتی ک بچه نداشتیم چ الان ک داریم و هیچوقت هم معذرت خواهی نمیکنه ولی من دوسش دارم و مجبورم ک زندگی کنم ولی خودمو نابود کردم پرخاسگر شدم عصبی و زیاد گریه میکنم من باید چیکار کنم چون هرکاری کردم شوهرم درست نشد یه پسر دوساله دارم ولی وابستم و نمیتونم جدا شم از طرفی هم خودمو دارم نابود میکنم راه حل تون چیه واسه من ک از این رابطه سمی و پرخیانت بیام بیرون😭😭😭😭

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز بهتر است که در ابتدا از همسرتان بخواهید که با مشاور خیانت صحبت کند تا علت خیانت همسرتان مشخص شود و بهتر بتوان خیانت ایشان را درمان کرد. و بعد از آن با روش زوج درمانی به دنبال اصلاح رابطه خودتان با همسرتان باشید. اگر همسرتان وارد این مسیر نشدند باید بتوانید از ابزارهای فشار استفاده کنید.
      در ضمن بهتر است که قدر خودتان را بدانید. از مشاوره فردی استفاده کنید و عزت نفس خود را بالا ببرید. لزومی ندارد جایی باشید که حالتان خوب نیست.

  • ناشناس گفت:

    سلام شوهرم چند وقته ب شوهرم مشکوکم چند عکس از یه دختری رو تو گوشیش دیدم همش سرش تو گوشیه رفتارش فرق کرده میدونم ک رفیق داره یه بچه دارم الانم حامله ام از نظراعصاب وروان دارم دیونه میشم نمیدونم چیکار کنم تو خدا کمکم کنیددوست ندارم زندگیم خراب بشه

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز سعی کنید در دوره بارداری رابطه جنسی و عاطفی خود را با همسرتان داشته باشید. و در مورد موضوع پیش آمده اگر چیزی دیدید و مدرکی داشتید با ایشان صحبت کنید.

  • سعیده گفت:

    سلام من خانوم ۲۹ساله هستم از اول اسفند۱۴۰۱ازدواج کروم ناگفتا نماند که ۵ماه هم قبلش مراحل آشناییو طی کردیم ومشاوره رفتیم و مشاوراولین چیزی که بهمون گفت اینکه اگرتورابطه فعالی هستین ازدواج نکنیداما من بعد از ۳ ماه رفتار شوهرم واسم عجیب بودکه چه راحت درباره خانومای دیگ نظر میده یا توجه میکنه بهشون که بهم گفت حسادت میکنی منم دنبالشو نگرفتم گفتم شاید الکی حساس شدم تا اینکه یکماه پیش با یکی از همکاراش خیلی صمیمی حرف میزد کنار من و حتی تصادف کرده بود گفت بهش میخوای بیام تنها نباشیو اینااونجا یکم شک کردم گفتم مگه خانواده نداره یا کسیو گفت پدرش هست دیگم کسیو نداره من اونجا اصلا شک نکردم گفتم به همکارش کمک میکنه اتفاقا خودمم آشناداشتم زنگ زدم کارشوانجام بده تو اینکه یه هفته بعد اون جریان دیدم داره بهش پیام میده که پام درد میکنه واینا وشوهرم گوشوقایم کردازم بروی خودم نیاوردم اما واقعا ازش دلخور بودم تا اینکه چندشب بعدش صحبت کردیم گفت فقط همکارمه اینا میخواست مرخصی بگیر منم گفتم که نیاد سرکاراونجام حرفشو قبول کردم تا چندروز پیش که من گوشیمو جاگذاشتم شرکت و گوشیشو گرفتم که اگر خواستم زنگ بزنم بهش یا کاری داشتم بتونم که اتفاقی وقتی تو اینستامیگشتم پیامهاشو با همون خانوم دیدم که شوهرم بهش ابراز علاقه کرده بود و صمیمیت بینشونو فهمیدم و واقعا دیگ بهش هیچ حسی نداشتم بازم گفتم ساید بخاطر شرایط خانوادش اینطور رفتار کرده تا اینکه اصرار کرد بدونه چرا ناراحتم که بهش گفتم پیاماتو دیدم اول که دست پیشو گرفت چرا گوشی منو نگاه کردی کارت اشتباه بود که من کلا قطع کردم و تاچندساعت از عصبانیت جوابشو ندادم اما دوست پسرم که نبود شوهرم بود گفتم بزار حرف بزنه ببینم چی میگه توجیحش این بود که من خیانت نکروم اون خانم قبل آشنایی باتو تو زندگیم بوده و گزینا ازدواجم بوده و من چون ازدواج ناموفق داشته و بیماری قلبی نخواستمش اما بخاطر همون بیماری هم نتونستم ازش یهو جداشم اما الان دیگ باهاش در ارتباط نیستم درصورتی که تو گوشیش دوروز قبل این برنامه تماس داشتن باهم گفت ببخشیدو دیگه کسیو تو زندگیم نمیارم بعد کلی حرف فرداش انتظار داشت ببخشمش چون هنوزم میگه من خیانت نبوده کارم چون اون قبل ازدواجم باتو بامن بوده منم داشتم ازش جدا میشدم حرف من اینه کا میگم جدا شدن دودقیقه بیشتر طول نمیکشه ۳ ماهه من زنتم اما تو به اون دوست دارم.موش موش عزیزم میگی ابن نمیشه جدا شدن که در کل الان نمیدونم چیکار کنم بهش گفتم بهت فرصت میدم اما تمام وجودم شک داره بهش و اینکه احساس میکنم منو احمق فرض کرده که به وضوح بپیش من باهاش حرف میزده و من نفهمیدم کارش خیانت محسوب نمیشده ؟من باید چطوری رفتار کنم ؟روانشناس خوب تو این زمینه نمیشناسم که مراجعه کنم میترسم اشتباه راهنمایبم کنن لطفا بام کمک کنید بگین چه کاری کنم

    • ادمین ادمین گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز شما باید کاملا منطقی و جدی با همسرتان صحبت کنید. اینکه اون خانوم مشکل قلبی دارد به زندگی شما ربطی ندارد. اولویت همسر شما باید شما باشید نه مشکلات اون خانوم. پس بهتر است هم به همسرتان و هم به اون خانوم هشدار دهید که ارتباط را قطع کنند.

  • ناشناس گفت:

    سلام ببخشیدخانمی به همسرمن درخواست دوستی داده وباهم دوست شدن ورابطه داشتن حالا به همسرمن میگه زن وبچتو ول کم منوبگیراگه نگیری تودادگاه میگم منوبزوربردی واونموقع همسرمنواعدام میکنن.میخاستم بدونم واقعامیتونه اینکار روانجام بده؟

    • نوروزی گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز این خانم نمی توانند ثابت کنند که به اجبار با همسر شما رابطه داشته اند. حتی اگر به همین صورتی بوده باشد که این خانم می گویند هم مجازات این کار برای مرد اعدام نیست.

  • هادی گفت:

    سلام
    حدود ۵ساله ازدواج کردیم خانومم ازدواج دومش بود با من از ازدواج قبلی یا اولش یک پسر داشت ک با پدرش زندگی میکرد.ما هم دیگرو خیلی دوست داشتیم و داریم ولی من خیلی بد دهن بودم بعد ۳سال متوجه شدم خانومم داخل اینستاگرام با یکی آشنا شده و چت می‌کنه قرار میذارن روزایی ک سرکارم خلاصه متوجه میشم گوشی رو از دستش میگیرم میبینم عکس دونفره گرفتن خلاصه بخشیدم دوباره زندگی کردیم تا ۶ ماه دوباره متوجه شدم با همون تلفنی حرف میزنه اینبار طلاق دادم.هرروزم زنگ میزنم میاد در خونه ک ببخشید می‌خوام زندگی کنم منم خودشو بازم دوست دارم و نمیتونم خیانتشو فراموش کنم نمی‌دونم چیکار کنم هروز التماس ک درستش میکنم

    • نوروزی گفت:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز بهتر است که به همراه همسرتان از خدمات مشاوره خیانت استفاده کنید. در مشاوره خیانت ما به درمان خیانت می پردازیم. یعنی علت خیانت را بررسی می کنیم و سعی می کنیم دلایل را از بین ببریم تا احتمال خیانت مجدد را کاهش دهیم. طلاق ارین راه است مه اولین راه. و بخشیدن خیانت به تنهایی کافی نیست دلایل خیانت باید بررسی شود.

  • مازیار گفت:

    25 ساله ازدواج کردم در سال سوم ازدواجمان همسرم به من خیانت کرد آن زمان بچه نداشتیم چون عاشقش بودم بخشیدمش تا اینکه چند ماه پیش بهش شک کردم زمان برد تا خودم را متقاعد کنم شاید خیانتی در کار باشه تا سر انجام با پیام های توی گوشیش مواجه شدم و بهش گفتم در جوابم گفت فرد سوم کسی بود که قبل ازدواج می خواست با همسرم ازدواج کنه و یکبار هنگام پیاده روی همدیگر رو بعد از 25 سال دیدن و ارتباطشان در حد چت بوده و هسرم گفت من منیخواهم زندگیم را از دست بدهم ولی من خیلی پریشانم و تمام فکرم فقط دو دخترم که سن 13 و 15 سال هستند مشغول کرده و نمی خواهم اونها آسیب ببینند از طرف دیگه خودم هم نابود شدم و نمیتوانم تصمیم بگیرم بخاطر خودم جدا بشم یا بخاطر بچه ها حداقل تا 20 سالشون بشه صبر کنم

    • نوروزی گفت:

      با سلام
      دوست عزیز اولین راهکار برای درمان خیانت طلاق نیست. اگر همسرتان همه چیز را صادقانه به شما گفته بهتر است حتما با یک زوج درمان در ارتباط باشید. مشکلات را بررسی کنید. و مراحل کسب اعتماد دوباره را طی کنید.

  • شهره گفت:

    سلام
    من ۳۱ سالمه و ۴ ساله که ازدواج کردم. توی گوشی همسرم دیدم که یکی از مشتری هاش بهش پیام داده.. و مدام پیگیر سوهر من هست. با شوهرم کلی دعوا کردم. و ۲ ماه هم قهر کردم. اما اینو بگم که شوهرم جوابش رو خیلی سر و سنگین داده. اما من خیلی ناراحت شدم. الان هم نمیتونم فراموش کنم. هر دفعه بهش مبگم تو به من خیانت کردی. از ذهنم بیرون نمیره باید چیکار کنم؟

    • نوروزی گفت:

      با سلام
      دوست عزیز ممکن است هرکسی به همسر شما پیام بدهد. و بخواهد وارد زندگی شما شود. اما چیزی که مهم است چگونگی برخورد همسر شما است. که در این مورد همسر شما پاسخی نداده است و اجازه نداده است که این خانم وارد زندگی شما شود. پس چیزی که مهم است تعهد همسر شما به زندگی مشترکتان است. پس بهتر است که دیگر در مورد این موضوع با همسرتان صحبت نکنید. و اگر نشخوار فکری در مورد این موضوع دارد بهتر است که زیر نظر یک روانشناس قرار بگیرید. و مشکلات فردی خود را حل کنید.

  • النا گفت:

    سلام حدود ۷ ساله ازدواج کردم و ۳۸ ساله هستم و یه بچه ۲ ساله دارم.الان چند وقتی هست به شوهر شک کردم و بالاخره متوجه شدم با زنی در رابطه هست خودش انکار میکنه ولی من بهش میگم خیانت کردی. الان حالم خیلی بده نمیدونم باید چیکار کنم اخه بچم کوچیکه دارم.بنظرتون من باید طلاق بگیرم یا باهاش برم پیش وکیل یا مشاور تو رو خدا راهنماییم کنید

    • نوروزی گفت:

      با سلام
      دوست عزیز طلاق اولین راه نیست. پیشنهاد من به شما اینه که با همسرتون برید پیش یک مشاور و در مورد مشکلاتی که با هم دارید صحبت کنید. روابط عاطفی و جنسی خودتون رو درست کنید و با کمک مشاور سعی کنید برای مشلاتی که دارید راه حل پیدا کنید.

      خیانت قابل توجیه نیست. اما معمولا زمانی اتفاق می افته که ارتباط بین زن و شوهر دیگه ارتباط سالم و خوبی نیست. پس در درجه اول بهتره که ارتباط خودتن و همسرتون رو التیام بدید. از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072026 می توانید تماس بگیرید. و با مشاور خیانت مرکز پیام مشاور در ارتباط باشید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با پیام مشاور