فهرست بستن

خیانت مادر به پدر | با خیانت مادرم چگونه برخورد کنم؟ 10 راهکار برای برخورد با خیانت مادر

خیانت مادر به پدر

آگاه شدن از خیانت مادر به پدر بسیار دردناک است. امروزه شاهد سوال مهمی از طرف برخی افراد هستیم که می پرسند با خیانت مادرم چگونه برخورد کنم؟

ما شما را درک می کنیم. می دانیم که خیانت مادر برای فرزند ناخوشایند است. و ممکن است تا حد زیادی اعتبار مادرتان نزد شما خدشه دار شود. اما باید در مقابل خیانت مادر به پدر خود بسیار هوشمندانه عمل کنید. هر عمل هیجانی و دور از منطقی ممکن است شرایط را بدتر کند. و زندگی شما را به سمت هرج و مرج و از هم پاشیدگی جلو ببرد.

در این مقاله به شما می گوییم که در این موقعیت ها چگونه برخورد کنید.  با کمک گرفتن از مشاوره تلفنی رایگان  و مشاوره خیانت همسر حال بهتری را تجربه خواهید کرد.

خیانت همسر - خیانت مادر به پدر | با خیانت مادرم چگونه برخورد کنم؟ 10 راهکار برای برخورد با خیانت مادر

ده روش درست برخورد با خیانت مادر:

1- کنترل کردن احساسات

در اولین گام بهتر است که احساسات خود را کنترل کنید. ما به شما حق می دهیم. وقتی متوجه خیانت مادر می شوید در ابتدا ممکن است تعجب کنید، شوکه شوید، نگران شوید و یا بترسید.

و به دنبال آن حس تنفر و خشم نسبت به مادر خود پیدا کنید. این احساسات کاملا طبیعی است. و مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که به خودتون مسلط باشید صبر کنید و رفتار هیجانی و آنی بروز ندهید. میتوانید از مشاوره خانواده تلفنی مرکز پیام مشاور کمک بگیرید تا متخصص شما را، راهنمایی کند. 

2- خیانت مادر به پدر | به مادرتان بی احترامی نکنید

شما از مادرتان بسیار ناراحت هستید و حق دارید. اما یادتان باشد بی احترامی کردن به مادرتان روش درستی نیست.   

3- تلفن همراه مادرتان را چک نکید

چک کردن تلفن همراه مادرتان و کنجکاوی در مورد رابطه ایشان با نفر سوم کار درستی نیست، پس بهتر است دست از کنجکاوی بردارید.

4- خیانت مادر به پدر | راز نگه دار باشید

دلیلی ندارد که این موضوع را با پدر و یا دیگران در میان بگذارید. بهتر است که قبل از اینکه با مادرتان صحبت کنید، سکوت کنید چرا که با برملا  شدن این موضوع توسط شما شرایط بسیار بدتر می شود.

5- دلایل خیانت مادرتان را بررسی کنید

رابطه پدر و مادر را کامل بررسی کنید. ببنید مادرتان چقدر از طرف پدرتان محبت، توجه و احترام می بیند. خیانت زنی که با وجود محبت و توجه همسر خیانت می کند با زنی که از محبت و توجه همسر خود محروم است بسیار است.   

6- خیانت مادر به پدر | شما مقصر نیستید

مقصر خیانت مادرتان شما نیستید. خیانت هریک از والدین شما برمی گردد به مشکلات شخصی خودشان و ارتباطشان با یکدیگر. پس خود را مقصر ندانید.

7- نوشتن نامه به مادر خیانتکار

برای مادرتان یک نامه بنویسید و همه خشم خود نسبت به مادر را در آن نامه تخلیه کنید. بعد نامه را پاره کنید و در سطل زباله بریزید.

8- خیانت مادر به پدر | با یک مشاور با تجربه صحبت کنید

قبل از هر اقدامی با یک مشاور دلسوز و کاردان صحبت کنید تا ایشان به شما آموزش دهد که گام بعدی که مهترین گام است را چگونه بردارید.

9- با مادرتان صحبت کنید

وقتی احساسات خود را کنترل کردید و کمی آرامتر شدید می توانید با مادرتان وارد گفت و گو شوید. حواستان باشد که با حرف هایتان به مادرتان حمله نکنید.

بهتر است در ابتدای صحبت در مورد کمبودهایش در رابطه با پدرتان بپرسید. او را درک کنید و عصبانی نشوید. در کمال آرامش دلیل این کار را بپرسید. و برای درمان خیانت به او کمک کنید و همراهش باشید.

10- خیانت مادر به پدر | بگذارید والدین خودشان تصمیم بگیرند

به جای مادرتان تصمیم نگیرید و اجازه بدهید خودش تصمیم بگیرد که چه کاری انجام دهد. در نهایت اگر پدر شما هم متوجه این موضوع شد، بهتر است که شما خودتان را خیلی درگیر این قضیه نکنید و بگذارید خودشان تصمیم بگیرند که چه کاری به نفعشان است.

 

علت خیانت زنان

اما نکته مهم این است که چرا زنان خیانت می کنند؟ کدام نیاز اساسی آنان تامین نشده است که به سمت نفر سوم می روند؟

دغدغه آنان چیست که تا مرز فروپاشی کانون خانواده جلو می روند؟ ما در مقاله ای دیگر کاملا به این موضوع پپرداخته ایم. و دلایل خیانت زنان را بررسی کرده ایم. کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و این دلایل و علت ها را بدانید.

مقالات مرتبط :  علت خیانت زنان 

 

علت خیانت مردان

آیا می دانید علت خیانت مردان چیست؟ چه مواردی باعث می شود مردان به زنان خود خیانت کنند؟ کدام نیاز اساسی در مردان تامین نمی شود که به سراغ زن دیگری می روند؟

شاید اولین نکته ای که به ذهنتان می رسد نیاز جنسی مردان باشد. و بگویید چون نیاز جنسی مردان تامین نمی شود به سراغ دیگری می روند. آیا دلایل دیگری دارد که مردان خیانت می کنند؟

لطفا مقاله زیر را به طور کامل مطالعه کنید تا متوجه شوید که چقدر درست حدس زده اید.

مقالات مرتبط: دلایل خیانت مردان چه می باشد؟ 

 

مقابله با خیانت | ارتباط با مشاور تلفنی خیانت

برای مقابله با خیانت باید کاملا خونسرد و آرام باشید به هیچ وجه او را قضاوت نکنید. اگر توانستید در یک موقعیت مناسب با والدین خود صحبت کرده و این موضوع را به آنها بگویید و سعی در کنجکاوی و دلیل کافی برای پیدا کردن سوالات خود نباشید. سعی کنید به دنبال انتقام از والدی که خیانت کرده نباشید چون خود والد به اندازه کافی آسیب دیده است. به آنها اجازه دهید تا برای شما توضیح دهند.  

به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید. بسیاری از دوستان شما هم با چنین اتفاقی روبرو شده اند و توانسته اند از این مشکل به راحتی به کمک مشاور و با گذشت زمان به زندگی خود برگردند.

حتما از آنها بخواهید با کمک یک مشاور خوب و با تجربه در زمینه خیانت مشاوره بگیرند و با کمک مشاور بتوانید مسائل و اتفاقاتی که منجر به خیانت شده و مراحل درمان و سپس فراموشی را سپری کنید تا بتوانید به زندگی خود آرامش و در کنار والدین مجدد عشق و صمیمت جاری شود. اگر والدین شما از مشاوره حضوری خجالت می کشند یا ترس دارند، بهترین راه استفاده از مشاوره تلفنی میباشد. شما میتوانید از شماره های درج شده در سایت و با استفاده از مشاوره تلفنی خیانت با ما در ارتباط باشید.

خیانت همسر - خیانت مادر به پدر | با خیانت مادرم چگونه برخورد کنم؟ 10 راهکار برای برخورد با خیانت مادر

برای ثبت نظر کلیک کنید

4 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با پیام مشاور