فهرست بستن

دوستی با زن متاهل | نکته های مهمی که باید بدانید

مشاوره دوستی با زن متاهل

دوستی با زن متاهل یکی از موضوعات داغی است که زندگی بسیاری از مردان و پسرها را درگیر خود کرده است.

مردانی که خواسته یا ناخواسته اکنون درست وسط یک رابطه فرازناشویی قرار گرفته‌اند، با ما همراه باشند. در این مقاله قرار است بدون سوگیری به زیروبم اینگونه روابط بپردازیم.

همچنین بیان خواهیم کرد که اگر شما هم گرفتار این مسئله شده‌اید چگونه می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

پیشنهاد می شود از مشاوره تلفنی رایگان مرکز پیام مشاور بهره بگیرید تا از معایب دوستی با زن متاهل مطلع شوید.

 

دوستی با زن متاهل؟ نه ما فقط دوست ساده‌ایم‌‌‍‍!

یکی از چالش‌ برانگیزترین مسائلی که ذهن افراد را به خود مشغول کرده نوع رابطه است. اینکه رابطه دو جنس مخالف تا کجا یک رابطه‌ی سالم است و از کجا خیانت و رابطه فرازناشویی محسوب می‌شود؟

 

دوستی با زن متاهل از چه زمانی خطا تلقی می‌شود؟

حال که از پیچیده بودن روابط صحبت کردیم وقتش است به این سوال مهم پاسخ دهیم. دوستی با زن متاهل از کی و کجا به مسیر انحراف کشیده می‌شود؟ شاید بارها این جمله را از مردانی که با زنان متاهل رابطه دارند شنیده باشید.

«کار من خیانت نیست.»

«من که باهاش رابطه جنسی ندارم.»

«ما فقط با هم حرف می‌زنیم.»

یادتان باشد که هرگونه ارتباط پنهانی با زن متاهل، رابطه فرازناشویی و خیانت محسوب می‌شود.

 

پس دوستی با زن متاهل صرفا به معنای ارتباط جنسی با او نیست. بلکه حتی یک چت کردن ساده اما پنهانی از شوهر آن خانم مصداق خیانت به حساب می‌آید.

با زن متاهل min - دوستی با زن متاهل | نکته های مهمی که باید بدانید

روابط انسانی، پیچیده‌ترین معادله دنیا

قطعا یکی از مشکل‌ترین کارهای دنیا شناخت و تشخیص نوع روابط است. حتما بارها برایتان اتفاق افتاده که حتی در رابطه با یک دوست دوران مدرسه‌ دچار ابهام شده باشید.

چه بسا یک دوستی را سطحی حساب می‌کردید اما تبدیل به عمیق‌ترین دوستی شما شده باشد. همچنین یک دوستی را بسیار عمیق محسوب می‌کردید اما آن دوستی در عرض چند روز خراب شده است.

 

دلایلی که آقایان را به دوستی با زن متاهل ترغیب می‌کند:

1- دوستی با زن متاهل نسبتا بی‌دردسر است.

معمولا یک دختر مجرد نمی‌تواند به راحتی از چارچوب خانه‌ی پدر بیرون بیاید. همچنین ممکن است نتواند تن به خواسته پسر دهد. از این‎‌رو زنان متاهل کیس خوبی هستند که راحت‌تر تن به رابطه با مردان می‌دهند.

2- اختلال شخصیت نمایشی، افتادن در دام زنانی که خیانت می‌کنند.

طبق آمار، بسیاری از زنان متاهلی که روابط فرازناشویی برقرار می‌کنند اختلال شخصیت نمایشی دارند. این زنان در هرلحظه به دنبال جلب توجه هستند.

همچنین تمام تلاششان را می‌کنند تا نظر مردانی که غیرقابل دسترس هستند را جلب کنند. پس اکثر این زنان به دنبال مردانی غیر از شوهر خود هستند و خیانت می‌کنند.

ممکن است شما هم جز مردانی باشید که در دام افسون گری این زنان افتاده‌اند. لازم است بدانید بعد از اینکه این افراد از عشق شما مطمئن شدند شما را رها کرده و سراغ طعمه بعدی‌شان می‌روند. آنها به شما هم خیانت خواهند کرد.

3- سوپرمن و ناجی زنان متاهل رنج‌کشیده!

یکی از اتفاقات رایجی که پای مردان را به دوستی با زن متاهل باز می‌کند درخواست کمک این زنان است. این زنان معمولا طوری وانمود می‌کنند که یک شوهر ستمگر دارند و فقط شما هستید که می‌توانید آنها را از این رابطه سمی نجات دهید.

از این‌ رو شما بخاطر حس ناجی بودن ممکن است ناخواسته پا به یک رابطه فرازناشویی و پردردسر بگذارید.

 

دوستی با زن متاهل، لذتی گذرا با دردسرهای عظیم!

یکی از خصوصیات بارز انسان هیجان‌ طلبی است. به عبارتی روان انسان ذاتا طوری طراحی شده است که به انجام کارهایی که به او هیجان می‌دهد تقویت می‌شود.

دوستی با زن متاهل و رابطه پنهانی نیز یک کار پرهیجان محسوب می‌شود که از این قاعده مستثنی نیست. از این‌رو مردان وقتی پا در این راه می‌گذارند بیرون آمدن‌شان سخت است.

دوستی با زن متاهل با تمام هیجاناتی که دارد مثل باتلاقی می‌ماند که هرلحظه شما را بیشتر درون خود می‌کشاند. ممکن است که شما متوجه نباشید اما ته این روابط غرق شدن است. در ادامه شما را با معایب اینگونه روابط بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

شراکت در خیانت

شاید یکی از وحشتناک‌ترین پیامدهای دوستی با زن متاهل، شراکت شما در خیانت باشد. هرچه هم بخواهیم به بار منفی این کار توجه نکنیم شما نفر سوم یک رابطه خواهید بود. همچنین تمام اطرافیان به چشم یک خانه‌‌خرابکن به شما نگاه خواهند کرد.

ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند!

یادتان باشد دوستی با زن متاهل و رابطه پنهانی شما هر لحظه ممکن است افشا شود. درصورتی که شوهر آن خانم به رابطه‌ فرازناشویی شما پی ببرد می‌تواند با شکایت از شما در مراجع قانونی دردسر بزرگی برا‌تان به‌ وجود بیاورد.

طبق قانون شما به عنوان شخصی خیانتکار شناخته می‌شوید و تاوان بدی در انتظارتان است.

 

خیانت، عامل فروپاشی بنیان یک خانواده

یکی از وحشتناک‌ترین پیامدهای برقراری رابطه فرازناشویی و خیانت نابودی بنیان یک خانواده است.

اگر که پای فرزندانی در آن زندگی درمیان باشد که اوضاع هزار برابر بدتر می‌شود. شاید برایتان مهم نباشد اما شما یک جنایت بزرگ انجام داده‌اید.

 

افتادن در لوپ معیوب رقابت

یکی از غم‌انگیزترین پیامدها این است که نفر سوم همیشه در رقابت با شوهر آن زن خواهد بود. فردی که در این وضعیت است همیشه باید با شوهر زن متاهل در رقابت باشد تا عشق بیشتری بدست بیاورد.

به‌علاوه باید منتظر بماند تا ببیند کی شوهر زن عقب می‌کشد تا زن مال او شود. درواقع این افراد هیچ‌وقت طعم عشقی که صرفا مال آنها باشد را نمی‌چشند.

نکته بدتر آن است که هرلحظه امکان عمیق شدن رابطه زن با شوهرش وجود دارد. آن‌وقت کسی که طرد شده و با قلبی شکسته باقی می‌ماند نفر سوم است.

کسی که در چشم بقیه خیانت کرده و عامل یک رابطه فرازناشویی شده برای همیشه تنها می‌ماند.

 

انگ دوستی با زن متاهل، خراب شدن فرصت روابط سالم آینده

یکی از بدبختی‌های بزرگ دوستی با زن متاهل این است که اگر در آینده کیس خوبی برای شما پیدا شود شما برچسب خورده‌اید.

برای مثال فکر کنید واقعا روزی شخص مناسبی را پیدا کنید و بخواهید با او رابطه‌ای صمیمانه را آغاز کنید. متاسفانه ممکن است به‌جهت دوستی با زن متاهل آن فرد شما را هیچ‌وقت قبول نکند. به‌ این دلیل که درنظر او، شما هرلحظه ممکن است خیانت کنید.

به‌طور کلی دوستی با زن متاهل ممکن است که یک جاده‌ی زیبا و سرسبز باشد که شما را به سمت خود بکشاند. با این‌حال یادتان باشد ته این جاده، دره‌ای عمیق در انتظار شماست.

با زن متاهل min - دوستی با زن متاهل | نکته های مهمی که باید بدانید

برای ثبت نظر کلیک کنید

2 دیدگاه

  • حميد گفت:

    من مجرد هستم علاقه به ایجاد رابطه با خانمهاي متاهل دارم. چیکار کنم درمان بشم؟

    • پیام مشاور گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما باید تحت درمان یک سکستراپ باشید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با پیام مشاور